torsdag 25 oktober 2012

Sytt

Nu har jag sytt och det var inte alls svårt att sy efter mönster. Mycket lätt och praktiskt. Största problemet var att hitta boken till symaskinen där alla inställningar står. Jag har lagt den någonstans, men jag hittade en på nätet, klockan blev mycket innan jag kom igång. Adhd hjärnan spinner för fullt och vill inte lägga sig.
Jag har gjort två byxor. Nästa blir nog en body, är nog lite svårare.



Martin är påväg hem från Uppsala. Lite segt och jobbigt när han är borta, men de går. Jag är ledig i helgen, det ska bli jätteskönt att vara hemma tillsammans. Jens kommer i morgon, roligt. Martin och Jens får åka på jakt. Jag får vara hemma, bebis för stor nu, hör för mycket:)
Jag får väl vara med och flå och stycka, alltid något.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar