lördag 6 oktober 2012

Både pirr och spark i magen

Nu sparkar bebis på. Martin kände första gången sparkarna igår morse:)
Känns fint att han också kan känna. Besöket hos sjukgymnasten gick bra. Fick lite tips och lite övningar jag kan göra. Men nu känns det bättre, men snart är det skogen igen, så jag får träna på och hoppas jag har tur med passen, så jag slipper gå långt med ryggsäck, vedpåse och bössa.
Det pirrar i magen, jag är lite nervös.

Förra året var allt eländigt och vidrigt. Våran finaste var sjuk, och fick komma till himmelen. Huset vi bodde i var katastrof, vilket gjorde oss olyckliga.

Men nu är det annat. Jag har nått mina mål detta år. Jag klarade jägarexamen, kom in i jaktlaget och har fått licens. Jag trodde ju inte ens jag skulle kunna jaga pga bebis, men alla barnmorskor säger ok till det. Vi har Köpt hus som vi älskar och ska dessutom äntligen få bebis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar