måndag 1 oktober 2012

Ensam i Labacken

Martin har åkt på jobb i Uppsala idag. Han blir borta tills torsdag. Framöver åker dom söndag kväll och kommer hem torsdag kväll. Vet inte hur länge han kommer jobba så.
Lite ensamt här hemma i Labacken. Men, vi får längta och sakna varandra och det är ju nyttigt ibland. Är dock usel på att sakna för mycket, blir sjuk då, nästan.

Jag har ont idag också. I morgon ska jag ringa barnmorskan Kerstin och berätta och be om att få komma till sjukgymnast, jag ids inte gå såhär. Vill göra massa saker, inte vara lugn och försiktig.

I morgon väntar jag ett bra samtal från jobbet. Vi hoppas och tänker positivt.

Nu är det dags att sova. Jag är så trött på kvällarna, rätt skönt. Förutom att jag vaknar 06-07 på morgonen. Meen, kanske har lättare att sova utan Martins klocka och stök på morgonen. Jag kan dessutom ligga tvärs över sängen, vilket är bäst.

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar