onsdag 31 oktober 2012

Stela ben och ömma fötter

På jobbet. Dagen är snart slut. Efter långtur på stan känner jag smärta i ben och fötter. Köpt läskig och äcklig "Fotner". Ett bad för  fötterna, som liksom förvandlar dom till sammetslena fötter. Men innan dom blir sammetslena ska det skalas av ett lager, som tar ca 5-10 dagar att tappa.
Ska ta före och efter bild.

I morgon ska jag och mina kollegor på kollo, ungefär. Vi ska sova över på en herrgård, troligtvis ska vi lära oss något vettigt. Vi ska handla med oss krismat, om dom tänker svälta oss så kör vi en sällskapsresan, tar upp reservmaten.

Fick kommentaren idag att jag har såå liten mage. Jag tycker jag har stor mage. Att den och hela jag växer så det knakar. Tänk om måtten är fel, om bebisen svälter därinne.
Jag ska ringa Bm i morgon ang sammandragningar. De ska tydligen inte vara farligt om dom går över när man vilar, och inte gör ont. Då undrar jag vad ont är? Det är inte behagligt, men det smärtar ju inte, men inte skönt?! Hur ska man veta.

Längtar tills jag får vara hemma och träffa Martin, det var ett tag sen nu. Men nu är det nog men Uppsala, känns väldigt lugnande och bra för mig. Inge mer ensam i vräksnö.

Har hittat apans.se och de gör mig lugn och glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar