söndag 6 oktober 2013

En visit hos kusin Henry.  Bokade en biljett i dagen innan avfärd. Kände brist på ork i början av veckan, men ångrade mig.
Nu börjar dom ha roligt, dom är i allafall intresserade av varandra. Klänger och klöser efter varandra. Råkar slås med saker, gråter tillsammans, glada igen. Hilma har lärt sig krypa, dock tar hon de lugnt. Tror inte hon själv vet att hon kan än.

Vi var på "underbara barn-mässan". Pernilla skulle stå i Amningshjälpens monter, jag gick runt med Hilma hängandes i sele och tutte, och försökte kolla på prylar. För mycket folk. Hittade bambu skedar, matlåda i plåt och eko-tvättlappar. Fick också kolla på Imse vimses blöjor som jag ska beställa.

Hilmas första tågresa till sthlm gick bra, sov i 40 min och resten av tiden gick vi runt.
Hoppas hemresan blir lugn. Känns skönt att veta att de går, att åka själv. Dock måste jag köpa ryggsäck.

Snart hemma i Dalarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar