onsdag 23 januari 2013

På fredag är de v 36+0 och snart ska bäbisen äntligen ut. 
Att sova just nu är ett elände. Att sova på vänstersida har varit svårt, sover mycket bättre på höger. Min vänsterhöft känns krossad runt kl 03.00 pga allt sovande på vänstersidan. Min högra höft har jag börjat få typ sendrag i, i vaket tillstånd alltså. Mycket sammandragningar, mest på natten.

Jag måste verkligen packa den där förlossningsväskan. Ska handla lite i morgon när den efterlängtade lönen kommer, typ trosor och ett par till mjukisbyxor, amnings tröja. Har massor att köpa, inser att nu är de sista veckorna, det ska köpas NU. Tuttpump, skötbord, sängmobil mm
Mat ska lagas och frysas in i matlådor, och en pelletspall måste in. Airbagen i bilen måste kopplas ur och babyskyddet ska sättas in. Huset ska helst städas, spjälsängen ska in i sovrummet. Har kanske glömt saker.

Dagens projekt är att dejta tvättstugan, organisera och skura golvet. Jag ska till mamma och äta och sen till bm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar