tisdag 29 januari 2013

Har varit och bebisshoppat med svärmor Laila idag. Jävlar i mig vad ont jag har i kroppen nu, orkar ingenting nu. Ont i magen, känns som bäbisen gräver sig ut, ont i ben och hela höft/bäcken partiet.
v 36+3
Tungt, tungt och större blir jag. Fick hålla i mig i en Åhlens hylla, höll på att svimma lite. Vad ska man göra? Det är mysigt att vara gravid också. Bara lite tröttsamt just nu. Mina fötter och händer börjar svälla nu, underbart!

Det känns som det mesta är fixat nu. Ska bara tvätta allt. Nu, är liksom bäbisen färdig i magen. Nu kan den faktiskt få komma. Jag ber till högre makter att den inte dröjer, inte 2 veckor över tiden iaf.

Saknar redan Pernilla, bror och Henry. Dom kommer den 22/2 igen, då är det liksom bäst att bäbisen är ute!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar