torsdag 6 december 2012

Vilken dag.
Helt tyst bebis i natt och morse, hen brukar härja annars den tiden. Bm ville att jag skulle komma.
Martin låg och sov efter att ha jobbat natt. Han fick sova. Tänkte att allt är väl bra.
Fick skotta bort liite pudersnö. Det var lite och lätt snö mamma, allt gick bra. Chansade och lyckades komma ut på vägen utan att fastna.
Det har nämligen drivit snö på vår väg, ca 1.5m. Vår andra bil var FETT insnöad.
Allt gick bra hos bm, fick se på ultraljud denna gång. Fick bästaste doktor som förklara allt och sa att allt är fint och normalt. Detta kanske är normalt för din bäbis, TACK doktor Cecilia!
Allt var bra. Nu vet jag att min bäbis har de bra trotts att det är lugnt i magen.
Väl hemma får jag panik över all snö. Martin sover, ska till stan med audin som är helt insnöad. Ser sen att grannen är hemma, han med traktor. Ber snällt att han ska skotta. Han var tydligen påväg.
Jossan kom med finaste fårskinnet. Passar perfekt i vagnen. Dom fåren dog glada, hemma på gården. Känns bra!
Jag och Martin kom till jobbet.

adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar