onsdag 12 december 2012

Snålt med luft i natt, är förkyld och är super täppt. Känns lagom tungt att jag har 58 timmars jobb kvar, alltså alla arbetspassen kvar. Jag mitt kvällspass på måndagen, då jag skulle på amningskurs.
Det är bara att bita ihop och köpa Nezeril. Jag fick för mig igår att byta till Otrivin, vilket var skit.
Ska aldrig byta mer.
Martin jobbar på, han har gått intro på nytt jobb och han trivs. Han gör också 52 timmar denna vecka. Man behöver ju inte ses jämt.
 Amningskursen vi går på är bra. Eftersom jag inte kunde något om amning överhuvudtaget innan så lär jag mig mycket. http://www.amningshjalpen.se/index.php?option=com_content&view=article&id=242&Itemid=113
 Bäbis sparka rövare i morse, klockan 05-06.30 tycker hen att de är dags att vakna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar