torsdag 27 september 2012

Sista timmarna på jobbet.

Ligger och kan inte sova sista timmen. Jag har och har väl alltid varit morgonpigg, men sista tiden är ju extrem.
När jag slutat jobbet åker jag till mamma och pappa på frukost innan lunch-träff i Borlänge.

Inser att veckorna går. Magen växer för varje dag nu, och jag känner bebis som stökar. Känner också av eländig foglossning, som också känns mer och mer. Inte okej.

Tänk att jag har såna superföräldrar som alltid hjälps. Min pappa ska hjälpa mig med bilen så jag kan lägga alla tusenlappar på en barnvagn. Dom flyttar och kånkar på oss, mig och Jonas och hjälps.

Nu gäller det att inhandla de sista till jakten, rymliga byxor så magen får plats. Fan jag har ju ingen kniv.
Inväntar fortfarande licensen.

Nu är klockan okej att vakna på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar