torsdag 14 februari 2013

Jag får så fina presenter av mina fina vänner. Igår kom Tora med en fin skrivbok, himla passande eftersom jag hade svårt att överlåta skrivboks/dagboks inköpet åt Martin, antar att han kommit hem med ett trist kollegieblock och varit nöjd.
Idag låg ett paket i postlådan, de brukar vara omtänksamma Cajsa som skickar fina paket, och jag gissade rätt.
I paketet ligger boken "Vems lilla mössa flyger" och en fint brev. Cajsa har gett bort sin favvo barnbok till mig. Cajsas bebis får ärva tillbaka boken sen!
Blåbärsmössa, dagbok och "Vems lilla mössa flyger".
Har firar alla hjärtans dag själv. Bryr mig inte speciellt men tråkigt att Martin jobbar så långa pass ibland. Har inte orkat åka på något idag. Lagat våfflor och gått promenader.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar