tisdag 6 november 2012

Stor och rund, och mer blir det.

Jobbat 65 timmar senaste 5 dagar, lite trött men går fint. Glömde diesel värmaren i morse och bilen stod dessutom inte i carporten, fick alltså skrapa eländiga rutor. Nu börjar nig vintern. Hoppas snön kommer och att den stannar, fin snö.

Köpte tyg i går, ska sy body, vilket verkar vara svårt. I helgen, måste jobba klart för den här veckan först.

Har fått höra att det förmodligen har varit människor och saboterat i skogen. Det small 3 ggr i ett pass, som jag satt i 2 dagar på älgjakten. Någon har troligtvis grävt ner ammunition under eldplatsen, som small. Livsfarligt och kunde gått illa. Jag eldade också, så det måste grävts efter jag satt där, eller en jäkla tur. Det finns väldigt eländiga dumma människor som inte verkar förstå varken vad dom säger eller gör.

Igår kväll gick jag och la mig tidigare än Martin. När Martin la sig vaknade jag och skulle ta mig till toaletten. Martin skrattade och fnissade, jag frågade varför. Tydligen stonkade jag väldigt när jag skulle vända mig i sängen och ta mig upp.
Det börjar redan bli besvärligt, hur ska de sluta?!

Denna bok ska bli min räddning sen när knodd är ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar